Logo GRAMOFONDU nezapře svého zakladatele

  • Nadační fond GZ Media má svoji vlastní vizuální identitu
  • Logo GRAMOFONDU evokuje barvami GZ Media a samozřejmě gramodesku

Ruku v ruce se zakládáním GRAMOFONDU vznikal také jeho vizuální styl a logo. Ty samozřejmě nemohou zapřít svého zakladatele, loděnického výrobce gramofonových desek, společnost GZ Media.

Barvy vycházejí z vizuálního stylu mateřské společnosti a logo samotné připomíná gramofonovou desku, která vždycky byla a dodnes je vlajkovou lodí podniku. Jak prozradil Michal Štěrba, generální ředitel GZ Media, „výběr loga nebyla úplně jednoduchá věc. Nakonec se ale potvrdilo staré dobré pravidlo, že jsme po shlédnutí asi třiceti různých variant zvolili ten úplně první návrh, který nám padl do oka.“ A dodává s úsměvem: „Jak to tak většinou bývá.“ Přejme tedy GRAMOFONDU s jeho vizuálním stylem co nejlepší start a hodně kvalitních podpořených projektů a záměrů.

Více informací o GRAMOFONDU najdete na www.gramofond.cz.

Zpátky